Reklamační řád
V případě,že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech nebo na emailové adrese.
Reklamační řád Expresmobil.cz
1) Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci zboží dodávaného naší společností. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu. Práva a povinnosti vyplývající se záruky poskytované na výrobky, se řídí zejména ustanoveními o Zvláštních ustanoveních o prodeji zboží v obchodě,§612 až §627 Občanského zákona.
2) Záruční lhůta je 24 měsíců od data prodeje výrobku spotřebiteli. Nevztahuje na se výrobky, jejichž životnost je kratší než záruka, např. akumulátory (podléhají běžnému opotřebení jejich používáním.)
3) Jestliže se během záruční lhůty projeví na výrobku závada způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Záruka se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v ČR. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od –20°C až 45°C.
4) Upřesnění k reklamačním a záručním podmínkám podle druhu zboží:
- Mobilní telefony, sady, telefony ze sad, ostatní telefonní přístroje, originální příslušenství: záruka 24 měsíců. Jestliže reklamujete mobilní telefon, stačí přinést/zaslat pouze mobilní telefon a záruční list. Simkartu a příslušenství, které nereklamujete nezasílejte!
5) Pozáruční servis - tj. po uplynutí záruční lhůty nebo při neuznané závadě autorizovaným servisem v záruční době si účtujeme manipulační poplatek ve víši 299,-Kč včetně DPH. Tento manipulační poplatek se přičítá k ceně stanovené za diagnostiku a opravu autorizovaným servisem.
Reklamaci můžete uplatnit přímo u nás (viz. odstavec 5) nebo v libovolném autorizovaném servisním středisku dané značky telefonu, na jeho sběrném místě nebo zasláním na jeho provozovnu, což je nejrychlejší varianta, protože reklamaci řešíte přímo se servisem.
Zboží, pro které je na území ČR výrobci zajišťován autorizovaný servis, doporučujeme zákazníkům kontaktovat tato níže uvedená servisní místa. Doporučení je vedeno v zájmu zákazníka vzhledem k tomu že většinou je doprava hrazena servisem a ušetříte čas díky zaslání reklamovaného zboží přímo do servisu. Snažíme se o maximální rychlost reklamačního procesu. Tímto se samozřejmě nezříkáme odpovědnosti za reklamační řízení a v případě, že zákazník trvá na reklamaci zboží u nás, může se obrátit na naší pobočku, popřípadě zaslat zboží přepravcem k nám.
K zásilce přiložte tyto nezbytné údaje (zajistíte tím plynulé vyřízení zakázek): Informace o přístroji Číslo modelu Seriové číslo IMEI Popis závady nebo problému Informace o odesílateli Kontaktní údaje (Jméno, korespondenční adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo faktury, číslo objednávky, záruční list) Nezapomeňte připsat aby opravený přístroj Vámi zvolený servis zaslat na Vaší adresu! V případě, že reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti nebude zařazena ke zpracování!
Přístroje mající záruční list společnosti T-Mobile nebo O2 můžete uplatnit reklamaci v jakékoliv značkové prodejně daného operátora.
Servisní střediska:
Orava
-objednejte svoz až k Vám domů: objednávky zasílejte na obchod@orava.eu
Aligátor A300, A500
-Telefony zasílejte na adresu:
ADART COMPUTERS s.r.o. Servisní oddělení Sokolovská 2170/161 180 00 Praha 8 www.aligator.cz
ISC Communication Czech a.s. Servisní oddělení Tusarova 57 17000 Praha 7
Mivvy
www.mivvy.cz Poděbradova 4 301 00 Plzeň tel.: 603 228 545
Jablotron
Jablocom www.jablotron.cz Pod skalkou 33 466 01 Jablonec n.N. tel.: 483 559 738
Evolve
Sectron www.evolve.cz Výstavní 10 709 00 Ostrava tel.: 606 751 414
Sonim, BlackBerry, 2N, Panasonic, Neonode, Tesla
ISC Communication Czech a.s. www.isccz.eu Tusarova 57 170 00 Praha 7 tel.: 251 109 251
myPhone, Maxcom - GSM
C.P.A. Czech s.r.o U Panasonicu 376 530 02 Pardubice - Staré Čivice Servisní oddělení: tel.: 466 734 108-110 Hot-line: 605 200 506 E-mail: servis@cpa.cz
Nokia, Panasonic, Samsung, Sharp, LG
Britex CZ s.r.o. Sídlo: M. Horákové 125, 272 01 Kladno Servis (Kladno): M. Horákové 125, 272 01 Kladno Tel.: (+420) 312 242 416-9.,(+420) 777 717 010 Fax.: (+420) 312 242 322 E-mail: expedice@britex.cz Objednání přepravy /předtištěných etiket: expedice@britex.cz ,(+420) 777 717 010
Nokia
Cell Net Sídlo: Rubensova 2241, 101 00 Praha – Skalka Servis: Rubensova 2241, 101 00 Praha – Skalka Tel.: (+420) 274 810 702, (+420) 274 811 360, (+420) 274 813 888 (+420) 603 292 029, (+420) 603 406 718 Fax: (+420) 274 822 746 E-mail: servis@cellnet.cz dispecer@cellnet.cz (adresa pro zákaznické dotazy - pí. Černá) Internetová databáze oprav: http://www.cellnet.cz/
Sagem, Apple (iPhone)
GSMobil Service Sídlo: Kostelecká 879, 196 00 Praha 9 Servis: Green Park, Veselská 669, 199 00 Praha 9 Kontakty: Markéta Kubištová Tel.: (+420) 242 440 222 Fax: (+420) 242 440 299 GSM: (+420) 608 602 000, (+420) 608 557 755 E-mail: servis@gsmobil.com Internetová databáze oprav: http://www.gsmobil.com/ Objednání přepravy: servis@gsmobil.com
Motorola
Mobil ASK Czech Republic s.r.o. Praha
Servis: Antala Staška 1859/34 , Praha 4
Brno Servis: Božetěchova 97a, Brno 612 00 Tel: (+420) 537 038 111 Fax: (+420) 537 038 110 E-mail: servis.brno@mobilask.cz , Monika.Seflova@mobilask.cz
Objednání přepravy: General parcel : 951 277 777 , DPD: 841 700 700
Internet 4G, Samsung, Siemens
PPI-ETC s.r.o. Sídlo: Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava Servis: Brněnská 3540, 695 01 Hodonín Tel: (+420) 518 340 194 dotazy na stav zakázek Fax: (+420) 225 340 505 E-mail: servis@ppi-etc.sk Internetová databáze oprav: http://www.ppi-etc.sk Objednání přepravy: depo1381@dpd.cz Zaslání vyplněného formuláře – ke stažení na : www.ppietc.sk Tel: +420 841 700 700
HTC (MDA), včetně G1 , MIO, HP
www.vspdata.cz Sídlo: Údolní 2188, 390 64 Tábor Servis: VSP Data - servis GSM, Service Park Area, Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí Kontakt: Jan Kostroun - vedoucí zákaznických služeb Tel: (+420) 381 212 583 (+420) 381 489 144 – eskalace Fax: (+420) 312 242 322 E-mail: kostroun@vspdata.cz, krupa@vspdata.cz (kopie mailů, eskalace) Internetová databáze oprav: http://www.vspdata.cz/index.ht
Siemens – pouze moduly
S Sídlo: Pod Vinicí 2028/20, 143 01 Praha 4 T Tel.: + (+420) 225 371 770 F Fax.: + (+420) 225 371 779
Sony Ericsson
www.arvato-services.cz Adresa: arvato services, k.s. (pobočka Stochov) Osvobození 535, 273 03 Stochov Telefon: +420 312 560 111, +420 312 560 112, +420 312 560 181, +420 312 560 560, +420 312 560 305 (p.Křižan - Sony Ericsson) FAX: +420 312 560 199 E-mail:info.cz@bertelsmann.de Ředitelsví:jana.nemeckova@bertelsmann.de mob.: 602 149 613 Objednání přepravy: DPD: 841 700 700 (nezasílat zboží na adresu firmy Arvato, pouze objednat svoz) na: depo1381@dpd.cz
Jiří Kaván - Expresmobil
www.expresmobil.cz info@expresmobil.cz